2010. szeptember 22., szerda

Tető a fejünk fölé, étel a tányérunkra

Vagyis amiért nap mint nap felkelünk és hajnalban csípős őszi reggeleken is elindulunk otthonról munkába, dolgozni, pénzt keresni. Sajnálatos módon így 8 és fél év távlatában inkább már csak pénzt keresni indulok el. Van az az érzés amikor már mindent tudsz, már látsz előre mi minden és mi minden nem fog történni.
Mégis a héten lesz egy meghallgatásom egy pozícióra. Valójában ilyen munkát végzek már régóta, de nem abban a kategóriában vagyok. Amikor gyesre mentem egy 5 éves gyakorlatot követelő helyről mentem el, de egy 1 éves gyakorlatot igénylőbe vettek vissza. Ugye milyen érdekes. Most megpályázhatom azt amiben dolgozok. Hát nem vagyok és nem is leszek motivál akkor se ha megkapom, akkor se ha nem. Lehet a főnök helyett nem magamat választanám. Mégis el kell mennem és adnom a motivált érdeklődőt, még utoljára. Ha nem sikerül és ezt is elutasítják (már megtörtént HR okokra hivatkozva én meg maraadjunk annyiban hogy elhittem) akkor nyílt téren keresek másik helyet.
Persze addig is nyitott szemmel járok az állás piacon. Szerencsére a cégen belüli jelentkezők közül csak nekem van szakmai gyakorlatom (5 évnél több) és szakirányú végzettségem, azért ez bíztató. Majd meglátjuk mi lesz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése